Dostawa

Rodzaje wysyłek

Uwaga: w związku z epidemią koronowirusa mogą wystąpić opóźnienia w realizacji zamówień, dlatego jeżeli zależy Państwu na otrzymaniu zamówienia w konkretnym terminie, prosimy o przesłanie przed złożeniem zamówienia zapytania dotyczącego terminu realizacji zamówienia.

Przepraszamy za wynikłe utrudnienia.

Zasady realizacji i wysyłki zamówionego towaru:

1. KOSZT WYSŁANIA ZAMÓWIENIA

Opłaty za przesyłki uzależnione są od długości asortymentu:

a/. do 150cm -20zł (przesyłka DPD)

b/. od 151cm do 250cm - 40,00zł (przesyłka DPD)

c/. od 251cm do 270cm - 60,00zł (przesyłka Rhenus)

d/. od 271cm do 360cm - 100,00zł (przesyłka Rhenus)

Prosimy o zaznaczenie przy wyborze metody wysyłki odpowiednią opcje w zależności od długości wybranego asortymentu. W przypadku zakupu kilku pozycji o różnych długościach prosimy o zaznaczenie metody wysyłki wg najdłuższego kupowanego odcinka.

Jeżeli wybiorą Państwo koszt przesyłki odpowiadający krótszej długości listwy, wyrażają Państwo automatycznie zgodę na docięcie zakupionego asortymentu do tej długości. W takim przypadku nie obowiązuje możliwość zwrotu zakupionego towaru.

Istnieje także możliwość odbioru zamówienia z naszego magazynu wysyłkowego w Warszawie przy ulicy Głównej 10. Prosimy w takim przypadku przy składaniu zamówienia o wybranie opcji odbiór osobisty. Koszt spakowania wynosi 1,00zł. Po zakupie zostaną Państwo poinformowani o terminie odbioru zamówienia.

Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę lub gabaryt przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. W przypadku jeżeli złożą Państwo dwa lub więcej zamówienia prosimy o informacje, jeżeli mają być wysłane jedną przesyłką.

W momencie wysyłki zamówienia otrzymają Państwo od firmy kurierskiej informację o przesyłce i link do śledzenia. Prosimy o oczekiwanie kuriera wyznaczonym dniu dostawy, gdyż mamy prawo do jednego podjazdu. Dodatkowy podjazd kuriera jest płatny. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia kosztami odbiorcę, w przypadku braku kontaktu z adresatem i nie odebrania paczki.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru od kuriera, czy nie została naruszona podczas transportu. W przypadku zauważenia uszkodzeń, prosimy o nie odbieranie przesyłki, a w przypadku odebrania o sporządzenie wraz z kurierem protokołu uszkodzenia i koniecznie zaznaczenie w nim, iż opakowanie zostało uszkodzone. Prosimy o wykonanie zdjęć uszkodzonej przesyłki oraz otrzymanego towaru i wraz z protokołem przesłać mailem na adres: info@elistwy.pl

W przypadku nie zastosowania się do powyższych zasad reklamacje będą uwzględnione, lecz koszt wysyłki leży po stronie Kupującego.

2. CZAS i ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Dostawy na terenie Polski są realizowane w ciągu 1-21 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia, a w przypadku płatności przelewem, od otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Nie wysyłamy zamówień w opcji zapłaty za pobraniem.

Termin dostawy, a czas realizacji zamówienia:

Towar zanim zostanie wysłany, musi być dokładnie przygotowany i sprawdzony. Wiele artykułów mamy także dostępnych w magazynach fabrycznych i do realizacji zamówienia muszą być one przekazane do naszego magazynu wysyłkowego. W niektórych przypadkach artykuły są wytwarzane dopiero po wpłynięciu zamówienia. Większość produktów posiada w opisie ramy czasowe (np. 2 – 14 dni) określające jaki jest minimalny oraz maksymalny czas, który musi upłynąć zanim towar odbierze kurier. To właśnie jest czas realizacji.

Jeżeli zależy Państwu na realizacji zamówienia w określonym terminie, prosimy o upewnienie się, czy produkt jest w danej chwili dostępny na magazynie wysyłkowym.

Czas samej dostawy zwykle trwa 1-3 dni robocze.

W pierwszej kolejności realizujemy zamówienia opłacone.

Minimalna wartość zamówienia, które realizujemy wynosi 40,00zł.

Sklep nie realizuje wysyłek zagranicznych online, zamówienie poza granicami Polski wyceniane są osobno po wysłaniu maila na adres zamawiam@elistwy.pl.

Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm spedycyjnych DPD, RHENUS.

3. STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

§ Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.

§ Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło